Regn

Idag har det nog bestämt regnat hela dagen. Vad jag vet iallafall, varje gång jag tittat ut har det regnat iallafall. Ända sen jag vaknade. Skumt väder, aldrig något mittemellan. Antingen för varmt eller för regnigt på sommarn. Det är ju kul.
Sitter och tittar på Amélie från Montmartre, men var tvungen att ta en paus för kaffe och cigarett. Sen kände jag att jag behövde skriva lite. Inte om något särskillt alls faktiskt.
Imorgon ska jag till stugan med min far, ska bli trevligt. Får bara hoppas att vi står ut med varandra, brukar ju bara vara en halvtimma annars som vi orkar. Men man får bita ihop och inte bli förbannad helt enkelt. För han är precis som jag. Lika kort stubin och ska promt göra saker på sitt eget sätt. Även om det inte alltid fungerar så bra. :) Och så skulle nog en av mina kusiner vara där också, med sin fru och barn. Det är inte så ofta man träffar dem eftersom de bor i småland, och dit åker man ju inte jätteofta precis. Det är säkert ett år sen jag träffade dem sist. Så det ska bli roligt!
Nej, nu ska jag se klart på filmen sen är det nog dags att sova.

bonne nuit!

kvällsutsikt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0