Nära slutet

Ja, nu är det verkligen inte långt kvar på min semester, bara idag! Börjar jobba imorgon. Jag är inte jättepigg på det faktiskt. Sen har jag försovit mig LIIITE idag för jag skulle tvätta kl 11, har inte kollat om det är nån som snott tiden än. Men det är ingen fara isåfall, jag har lånat Linda och Theas tvättpluppar.

Igår var jag för första gången i Ryd. Hälsade på Henrik och Samuel som flyttade dit för några veckor sen. Rätt schysst lägenhet ändå! Var kul att träffa dem, Fagge var med också och honom har jag nog inte träffat på typ ja, jag minns inte. Kanske mars? :O Aslängesen iallafall. Så det var trevligt, vi satt på balkongen och lyssna på skivor.

Nej, nu ska jag gå ut på min balkong och röka, sen ner i tvättstugan!


----

Ingen hade snott tvättiden som tur var! Men det är jäkligt jobbigt att tvätta alltså, särskillt där nere, känns inte som om kläderna blir rena, eftersom det är så jäkla sunkigt där. Men det kanske är så i de flesta tvättstugor. Men de borde verkligen tänka på att kanske börja renovera där snart? Jag menar, de sa att de skulle göra det när jag flyttade in, och det är rätt längesen nu. :( Jaja.

Idag är det sista dagen på min semester och den spenderar jag i tvättstugan. Så kul.


---

Hoho, jag ska göra en egen almanacka! Kommer bli SÅ snygg! hoho
http://personligalmanacka.paulanders.com/

Kommentarer
Postat av: rashi roshi

hej linn! jag kan komma och göra dig sällskap sen kanske? inte kul alls att jobba. lider med dig min vän. peace!

2009-07-19 @ 17:06:23
Postat av: linn

öf kårs kan du komma hit

2009-07-19 @ 17:20:43
Postat av: Anonym

du hade nog kommit hit även fast jag sagt att du inte fick

2009-07-19 @ 17:21:00
Postat av: Anonym

>AHAHAHAHAHAHAHA. ja det hade jag indeed -.-

2009-07-22 @ 23:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0