mystiken tätnar

Jo nu vet vi vem som är tidningsmannen! Jag blev väldigt förvånad när de berättade vem det var som hade lagt ner tidningarna i brevinkastet. Jag tror inte jag ska berätta här vem det var men om det är någon som är nyfiken så kan ni ju alltid slå en signal :) Känns lite obehagligt, tänk om det var i mitt brevinkast han hade lagt i tidningarna. Hade känts mindre bra faktiskt. Men så är det. de hann inte prata med honom för han hade redan hunnit vidare när de öppnade dörren, men de såg när han gick ut från trapphuset iallafall. Knepigt.

Sitter just nu på jobbet. De kör igång om tio minuter. Är bra trött idag. Men det blir bra bara jag får i mig lite kaffe sen så reder det väl sig det också!

Rasha skulle kolla på nya Harry Potter idag, jag är avundsjuk. Jag vill också se den igen! Får nog ta och göra det snart. till helgen kanske? Fårse hur jag gör. Vore ju faktiskt mysigt.
Är det bara jag som tycker att Harry Potterfilmer är riktigt höst/vintermys??


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag håller med, har itne sett harry potter direkt, man kanske borde?

har du 1:an och 2:an? :) FÅR JAG LÅNA? :)

2009-07-30 @ 11:01:23
URL: http://sarath.blogg.se/
Postat av: linn

sara, du borde faktiskt se Harry, jag lånar dig första filmen. (har inte andra än) fårse om jag kommer ihåg att plocka med den idag

2009-07-30 @ 11:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0