Mysko

Haha, en jäkligt mysko grej som hänt två gånger nu, måste bara berätta! Det har alltså hänt nu två veckor i rad. Det är såhär att Thea, min granne, har fått hemmets journal i brevlådan två måndagar i rad. Alltså en begagnad! Redan läst en gång. Jag menar får man det en gång så kan man ju tro att det blivit fel bara men när det händer två gånger så är det nåt mysko på gång alltså! Så Linda och Thea ska vara vakna hela natten för att se vem det är som lägger tidningar i hennes brevinkast!
Det är egentligen ganska läskigt. Jag menar hade jag fått massa tidningar sådär jättetidigt på morgonen, en tidning någon redan läst, så skulle jag nog vara lite skraj. Det är alltså en tidning nån köpt, inte en nån prenumenerar på eftersom det inte står något namn högst upp. Haha det är så knäppt. Nån som köper en hemmets journal varje vecka och lägger i hennes brevinkast liksom. Helknäppt! :D
Men det ska bli riktigt spännande att se vem det är, för de ska ju kolla det nu. WIERD!!!

Nej nu ska jag lägga mig, ska ju upp och jobba imorgon. Det suger att inte ha semester säger jag bara! Men som tur är kommer Denise tillbaka på tisdag. Då blir det lite roligare :)

Godnatt!


------


föressten, jag vill nog inte sova. Känns rätt jobbigt. orkar inte röra mig. för mycket chips har dödat mig.
blöö

Kommentarer
Postat av: raaaashaaa

för mycket chips haha! som vanligt! :D lööööve it

2009-07-27 @ 22:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0