GRILL!

Idag grillade vi, jättegott. Massa kött och god sallad med avocado i. Sånt gillar jag, folk som har avocado. Min favvopryl faktiskt.

Sen fick jag svar från armbandsaffären också, jag fick returnera det och få tillbaka ett nytt. Det känns bra, men jag tycker det är jobbigt att krångla med det. Meeeen jag får fixa med det imorgon, något ska jag ju göra liksom. :)
Får be Nattalie om hjälp, hon ska komma hit en sväng imorgon och spela Wii med mig. Det är bra. Hoppas bara att jag vinner, är en sån hemskt dålig förlorare. Asjobbigt.

Nej, frågan är om man skulle ta en sista kopp kaffe för dagen och se om det är något på TV, förmodligen är det inget bra. Förstår faktiskt inte varför de har så dåliga program, varför inte bara visa en massa amerikanskt tecknat typ family guy, american dad, simpsons, south park och sånt. Då hade jag fan tittat jättemycket på TV. Men så smarta är inte TVbolagen. Jag ska banne mig starta en egen kanal och bara köpa in en massa BRA serier. Kommer tjäna mest av alla!

Nej nu börjar det spåra ur, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0