filmkväll

Så nu har jag käkat. Det blev ost och broccolisoppa och vitlöksciabatta med sallad och grekisk röra med soltorkade tomater. Skitgott! ciabattan var verkligen guld, det borde jag faktiskt baka någon dag faktiskt. När man orkar, förmodligen kommer jag aldrig att göra det men då är det tur att man kan köpa XD

Om en stund ska jag nog gå in till Thea, vi ska kolla på första Harry Potter. Kommer bli mysigt, vi har köpt chips, godis och dricka. Blir skitbra! Man fick ju med filmen med aftonbladet, tycker jag är jättebra för vi har bara haft dem på VHS och det kan jag inte kolla på, har ju ingen video. Och så har jag slarvat bort andra filmen också, så det ska jag köpa nästa helg! :D LYCKA! Hahaha, fan va töntigt barnfilm men man har ju växt upp med det och de är faktiskt väldigt mysiga fastän de har plockat bort mycket som jag personligen tycker är viktigt från böckerna. Men jag menar skulle de ta med allt viktigt så skulle ju filmerna vara typ tio timmar långa. Och det hade ju inte vart särkskillt rockigt!

Nu kom Linda och Thea in! Thea ville ha nummret till Milan. Så säger jag att jag har en lapp med det nånstans, och då börjar hon asgarva. Haha så säger hon att såhär är det jämt. Att jag har grejer nyss men sen när hon kommer och ska låna dem så vet jag inte vart de är XD men jag hittade den ganska snabbt ändå!

Nu ska Linda låna datorn och kolla E-nummer.
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0