DIE HARD

Jag säger precis som Rasha, VARFÖR ÄR INTE BRUCE WILLIS 30ÅR YNGRE?! Helt sämst att han är såpass gammal. Har är ju så grymt snygg!
Vi hade lite marathon igår, om nu två filmer kan räknas som marathon? Såg Die Hard 1 & 2. Bästa filmerna. Får se 3 & 4 en annan gång.



Så stencool!

Idag sov jag aslänge, för jag kunde inte sova sen inatt eftersom jag har sådan jävla hosta, men lyckades sova tre timmar och vaknade klockan halv åtta och fick ringa till mamma och höra om hon hade Noskapin, för det vart akutjobbigt kunde ju fan inte sova! Noskapin är för de som inte vet typ hostmedicin i tablettform, för tillfällig rethosta. Funkar skitbra, men lite dyrt. Såklart hade mamma det hemma och skulle inte börja jobba förns tio så hon svängde förbi med lite piller innan hon skulle jobba. Sen kunde jag sova ostört i några timmar till, asbra. Min favvopryl idag.

Kommentarer
Postat av: rash

han är ju såådär rascal-söt i de filmerna ;) MMmmmm

och jag säger fiffan för din hosta med :(

2009-07-09 @ 16:28:48
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHA-..- kolla vad som stör längs upp på affishen xD MAYgaad

2009-07-09 @ 16:29:29
Postat av: linn

haha ja :D

No one dies harder than John McClane, noway :D

när ska vi se trean? och fyran?

2009-07-09 @ 16:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0