ASG

HAHAHAHAHAHAHAHA detta var faktiskt riktigt roligt, thx rashi



HAHAHA, annars hände det faktiskt bara en konstig grej idag. Det var nämligen så att när jag kom hem nu så satt det en räkning i brevinkastet, från Telia. Den oh så fruktade telefonräkningen. (jag har typ sparat för att jag ska ha råd med den det här kvartalet i o m att jag ringt rätt mycket) Jag orkar ju inte vänta tills jag tagit av mig ytterkläderna, s¨å jag helt sonika sliter upp kuvertet och sneglar ner i det på summan. Och till min stora förvåning är den BILLIGARE än vad den var sist! Fatta CHOCKEN! Här har jag förväntat mig att den ska kosta typ 3000kr eller någonting och så är den bara på futtiga 845kr. Jag blev nästan besviken.

Kommentarer
Postat av: Sara

Skatta dig lycklig :) eller är det skratta (?)

2009-07-30 @ 10:16:53
URL: http://sarath.blogg.se/
Postat av: linn

Haha ja, jag har verkligen vart skitnojig för den :)

2009-07-30 @ 11:06:29
Postat av: dude

HAHA MR FALCON!? liksom!

2009-08-01 @ 02:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0