wham bam, thank you ma'am!

Nu går helgen mot sitt slut, IGEN! Creepy vad tiden går fort!
Idag har jag vart på ljusparty hos Carro, massa fina ljust och massa dofter så jag var alldeles skakig när jag kom därifrån. Too much scents for my nose, fo sho! Men ack så mycket fint. Köpte tre ljus och vann fyra små. Eldar två av de små nu, luktar skitgott, men jag minns inte vad det var för doft. Jaja.
Sen när jag och Rasha kom hem så drog vi in på Ica och shoppade loss! Jag köpte lite melon och vindruvor och annat bös. Gött som fan :D

Och igår blev jag vuxen. Jag samlade så mycket vuxenpoäng så jag nästan svimmade. Jag har införskaffat mig en TVÄTTMASKIN! Mitt liv kommer att ändras dramatiskt nu. En sten har lyfts från mitt hjärta. Tvättmaskinen kommer nog bli en lyckoamulett. Jag kommer bli rik, snygg (snyggare), ballare, folk kommer ge mig saker gratis, Brad Pitt blir min nya städhjälp, jag blir president i Sverige. Njaa, nu överdrev jag kanske lite, men you get the point! Mitt liv kommer bli sjukt mycket bättre PLUS att jag slipper äckeltvättstugan. nuff said.

Idag har jag vart duktig också. Jag har nämligt tokstädat. Så nu är det rent, snyggt och det luktar gott i min lägenhet. Awesomness. :)

Och imorgon kommer nog de flesta på jobbet att komma tillbaka. Kommer också bli jäkligt kul, att få träffa alla galenpannor igen! Och att min dude Rasha kommer åka med mig på bussen också, jag har känt mig så mobbad så jag har läst tusen böcker under mina lonely busrides. (två böcker)

Nej, nu ska jag se om jag kanske skulle kika på lite South Park som jag fick låna av Linda. Så bäst. Niode säsongen nu. More awesomness.

CIAO och PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0