TOP 5! (4)

Jag och Rasha gjorde en snygginglista nyss. Vi är så töntiga att vi suttit och dreglat framför datorn nu ikväll.
Haha, skaffa ett liv?
Nej tack!




#1 BRUCE WILLIS
Motivering: Behövs inte.
(kolla armen Rasha!)





#2 HUGH JACKMAN
Motivering: Behövs väl egentligen inte det heller, men riktigt overklig kropp




#3 WENTWORTH MILLER
Motivering: Så sjukt snygga drag! Man blir knäsvag på riktigt, fastän man sitter ner? Fast den stickade koftan var faktiskt ingen höjdare!




#4 CHRISTIAN BALE
Motivering: American Psycho, någon?!




#5 ????
Motivering: Vi kom inte på fler... Taskigt kräsna var vi!


Kommentarer
Postat av: Rasha/dreglarn

MEN HERREJESUS. jag sa "Nååååw" högt för mig själv när jag såg Bruce. helt overklig den snubben! armen. du skojar? det är too good to be true :D



Wentworth. LINN DU TOG INTE DEN BÄSTA BILDEN :P damn you!

2009-08-31 @ 01:21:14
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: Oscar

ALLTSÅ 5an.

Ni kunde ju taggit Viggo Mortensen, lr Sean Connery ;), lr nån annan skön lirare, typ Dolph Lundgren HEHEHEHEH

2009-08-31 @ 03:08:10
Postat av: Hilea

det ligger i Halmstad, men finns en dinopark i Åstorp med, men den har inte funnits så länge. Däremot va vi på ett ställe som hette Kongaparken när jag va liten och vad det ser ut som är det Dinolnd i Åstorp som köpt upp deras gamla dinosar=)



Men dom åp äventyrslandet kommer utomlands någonstans.

2009-08-31 @ 06:23:10
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: Linda..

Hur kan ni glömma min Johnny?!?!?!?!?!?!!!!!

2009-08-31 @ 11:38:21
Postat av: Linn

Linda, Johnny platsade inte! Vi tänkte på honom först lite, men sen så nääää...

2009-08-31 @ 13:17:06
Postat av: Hanna

Gerard Butler för fan Linn!!!!Han ska jag gifta mig med om Kovan inte vill :)

2009-08-31 @ 23:36:44
Postat av: Linn

Hanna, han var riktigt snygg faktiskt. Men inte SÅ snygg :D Faktiskt!

2009-09-01 @ 00:07:58
Postat av: Lovisa

Bruce är riktigt snygg

2009-09-01 @ 14:02:28
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0