thinkin: that's so cool...

Jo, idag kan jag säga Grattis! till mig själv. Jag fyller inte år eller så, men jag är så jäkla ball idag.

Ball listan:

• Vaknade 12:08 = jag vaknar tio minuter efter att bussen till jobbet har gått. Försovning3000
• Blev äckligt svettig eftersom jag var tvungen att speedcykla till bussen, so not cool
• I o m min smarta försovning så missade jag att göra massa viktiga prylar imorse, typ snacka med vicevärden om vattnet och sånt.

Så jag känner mig oerhört lyckad denna dag!

Sen är jag ganska sämst på mitt jobb idag. Not very cool, not very cool indeed!

MEN! Jag tror jag har hittat min gamla brevvän som jag hade när jag var liten! Sarah från Tyskland! SKITKUL! Tror det är hon iallafall, jag hittade henne på facebook. :) Vore kul om det var henne, tänker på henne ibland. Hon bor förmodligen inte kvar hos sina föräldrar längre liksom så jag har ju ingen adress direkt :)

Det var väl det.
tjipp!

"men i sverige vi har nåt som heter fuk yu!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0