Söndag

Pjuh, jag är så trött! Lyckades strunta i bussen hem igår, så jag blev kvar hos Ida. Jag sov på hennes golv, det var kallt, obekvämt och superkallt. Jag trodde ärligt jag skulle frysa ihjäl! Jag lyckades väl sova 2 timmar eller nånting, sen var klockan sju och det var ljust ute. Så jag tog halv åtta bussen hem. Kändes lika bra. Gött att gå hem när det var ljust men typ inget folk ute. Inte många som är uppe och strosar kl 8.00 en söndagmorgon kan jag ju säga!

Till mitt stora förtret var ALLA affärer stängda när jag kom hem, Ica, pressbyrån statiol ALLA! Jag som var så GRYMT sugen på kanelbullar. Hade lätt vart bästa frukosten. Men icke, jag fick käka mackor med ost istället. Gick väl bra det med iofs men kändes inte alls lika lyxigt.

Näe, nu är klockan över ett så det är bäst att hoppa in i duschen om jag ska hinna göra någonting denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0