Sjuklig?

Idag har jag vart jättetrött och hängig hela dagen. Hoppas jag inte blir sjuk. Det orkar jag inte, det är så tråkigt att vara sjuk när man bor ensam. Hade vart mycket bättre om typ Hugh Jackman bodde här och tog hand om mig om jag blev sjuk. Han kunde göra mackor, varm choklad och klappa mig på huvudet och säga "stackars dig Linn, det är verkligen synd om dig för du är sjuk!" Så kunde jag känna mig lite ynklig. Ja DET hade vart kanon!

Men nu är jag ju inte så sjuk, bara väldigt trött och hängig, och inte har jag nån mr Jackman här heller. Det är allt bra typiskt.




(ja, allt jag bloggar om handlar om Hugh Jackman och Rasha. Och Bruce då)

Kommentarer
Postat av: rasha

hahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhaha vi har bara varandra att blogga om :D HAHAHAHAHA. åh det är kuwl... :P

2009-09-01 @ 13:24:05
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0