Saker

Jag är sjukt heltrött så i helgen tänker jag ha Slappar deluxe3000-dagar.

Saker jag inte ska göra:

• Supa
• Städa
• Diska
• Tänka på jobbet
• göra något jobbigt

Saker jag ska göra:

• Sova
• ligga i soffan
• äta
• se film
• spela tvspel
• dricka kaffe

Kommer nog bli awesomeness, men jag tvekar starkt på att jag kommer att slippa städa. Jag blir sån ibland när jag har för lite att göra.
Men Harry Potter 4 kommer det med all säkerhet att bli, om inte Statoil brinner upp, för jag orkar inte gå ända till ICA och köpa aftonbladet när det tar två min att gå till Statoil, jag är ju inte dum.

Kanske skulle hälsa på Tove också. Det var ju ett tag sen jag såg henne!
Men jag ska i vilket fall som helst inte paddla en massa kanot och sova i svinkalla tält. Not my kinda thing, iallafall inte när man inte kan supa skallen av sig. Och det är nog inte så bra att vara dyngrak i en kanot, kan man tro. Men det kanske skulle vara riktigt spejsat


Kommentarer
Postat av: rash

HAHAHA kanot juuu :D detta vär bästa inlägget fo fsho :D

2009-08-13 @ 15:15:26
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: linn

HAHAHAHA vi kanske skulle ta en fyllehajk nån gång. typ sitta i skogen och dricka 1000 öl! Vore riktigt givande tror jag

2009-08-13 @ 18:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0