Pancake Night

Just nu har jag och Rasha pannkakskväll. Ultrabra, fast vi blev så mätta av pannkakorna så vi dog. Vi gjorde chokladpannkakor. Jättegoda verkligen! Med skivad banan och grädde till. Men gud vad mättande!

Just nu kollar vi på Catch me if you can, seriöst världens jobbigaste film! Usch vi sitter verkligen och lider. Jag menar, han gör massa saker man verkligen inte får göra, och det är nära att han inte ska komma undan med det flera gånger! Usch, jag och Rasha får verkligen moralpanik. Trodde verkligen inte vi kunde få det. Inte såhär grovt iallafall. Jag menar, jag såg den här filmen för flera år sen på flyget till Rhodos en gång, och då var det inte alls jobbigt! Och nu avlider jag nästan. Skumt.

Nej nu ska jag kolla på filmen igen, och stödja Rashi lite

CIAO


Kommentarer
Postat av: Oscar

KAN DU FÅ TOVE ATT GILLA PANNKAKOR :(

Boken är bättre btw :D

2009-08-22 @ 01:05:39
Postat av: Linn

Chokladpannkakor skulle hon säkert gilla, det var mucho gott!

Får kolla boken, är säkert inte lika jobbigt att föreställa sig det som att se det med egna ögon :)

2009-08-22 @ 02:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0