naturgodis? javisst!

Snart slutar jag jobba, och då ska jag banne mig köpa naturgodis på prellen innan bussen hem! Har vart en otroligt lång dag, eller ja den har gått ganska fort, men jag behöver lite naturgodis faktiskt. I NEED IT! GIMME!
Nej, nu ska man inte spåra ur. Det får jag göra på bussen sen. Whit mah girls, the TT's.

Hoppas inga märkliga tanter börjar prata med mig bara, var ju så härom dagen. Hon dividerade om en hel massa männskliga orättvisor. Jag är för snäll, jag kunde ju inte bara gå därifrån, utan jag var tvungen att stå och hålla med om en massa saker. Hon stod verkligen skitnära och luktade konstigt. Hujeda mig!

Dagen tar aldrig slut. En halvtimma kvar, sen helg för min del! :) Thinkin' that's so COOL!




nähä, nu drog sig Åsa ur också. Typiskt. Hons kulle träffa sin bror. Men då blir det bara två TT's på bussen dårå.
Nu kommer jag inte träffa Åsa förns på fredag NÄSTA vecka. Kommer sakna henne grymt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: f

gott med naturgodis :)

2009-08-27 @ 20:40:43
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: f

ja (:



ja dom är riktigt snygga :)

2009-08-27 @ 20:59:27
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0