Mornmorn!

Godmorgon!
Idag hade jag tänkt gå ut och gå imorse, men när jag vaknade klockan sju av byggarbetarna utanför mitt fönster så lade jag den idén åt sidan, vände på mig och satte täcket över öronen. Och somnade om ganska omgående. Herregud, de måste vara klara snart ändå? Och ändå har de inte vart inne och borrat i min lägenhet än, bara utanför. Hur länge ska detta pågå? Jag som är ganska skraj för att folk ska komma in här och greja, folk jag inte känner. Huu, de kommer säkert komma hit astidigt också, eller så tror jag bara de gör det och har städat och fixat och grejat en hel massa, så kommer de inte förns jag måste dra till bussen halv tolv. DET hade vart jobbigt. tycker att dom kan sätta en specifik tid när dom kommer, och inte bara på ett hum.

Nej, nu ska jag göra nåt nyttigt, föna håret t ex

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så kul med byggarbetare.. eller not!

2009-08-27 @ 11:30:16
URL: http://jjjohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0