Mat och Alfapet

Puh, äntligen hemma igen. Var hos mamma och käkade mat med Tove och Oscar. Var jättegod mat! Älgstek, kantareller och ungsgrillade (?) grönsaker. Sen Chokladmousse med hallon till efterrätt. Jag är så sjukt mätt. Kändes som om jag var tvungen att rulla hem. Det var jättejobbigt verkligen. Puh.

Efter maten spelade vi alfapet! Det var kul, för jag vann! :D Kul att spela det "på riktigt" istället för betapet. Fast bägge versionerna är väl iof lika roliga. :) Men bara om man vinner. Jag är en så sjukt dålig förlorare. Och tävlingsinriktad som attan! Förlorar jag så kan jag vara sur hur länge som helst. Inte så kul

Nu funderar jag på om jag verkligen orkar att färga håret idag. Jag tror faktiskt inte det. Känns bara jobbigt. Får göra det efter jobbet imorgon istället. Måste ju vara nyfärgad tills på tisdag då jag ska klippa mig, eftersom jag har lugg så vore det ju faktiskt bra om jag fick tummen ur tills dess. Det är ju inte så snyggt att ha halva luggen ljusbrun och andra halvan svart precis. Haha, nytt mode kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0