LIPSYL!

Fick en avi från posten idag, och jag troooor det är mitt lipsyl som ÄNTLIGEN kommer. Företaget jag beställde det från hade ju tydligen upphört och sålts så det har vart en massa strul, har väntat i mer än två månader liksom. HAHA jaja men nu får jag det imorgon iallafall.

Beställde ett Carmex Cherry clickstick med spf 15 för att ha till sommaren. Men nu börjar det ju fan bli höst. Men det är säkert bra ändå, hoppas det smakar gott. Jag älskar att käka lipsyl!

Ett sånt hära blev det




Men eftersom jag har haft sånt strul med det och fått vänta så länge så skulle de skicka med ett annat lipbalm också. Skulle få anatomicals snog me senseless :) Det har jag hört ska vara bra också. Får se hur det blir!
Usch jag är löjligt förtjust i såna smågrejer alltså. Egentligen skulle jag vilja köpa en massa såna prylar, smågrejer. Men det skulle nog inte få plats i badrumsskåpet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0