Kvällsthé

Nu har jag och Linda druckit kvällsthé, svartvinbär, nypon och grejer. Skitfin färg. Gott också, men färgen är fan viktigast.
Sen funderar jag faktiskt på om jag är lite trött, för jag och Linda prata en massa men vetisjutton om det var något som var särskillt viktigt. Förmodligen inte.

Imorgon är det fredag och då ska jag faktiskt städa. Tar tillbaka det där om att jag inte skulle städa faktiskt. För fatta vad jobbigt att vakna på lördag morgon och se att jag bor i en svinstia? Inte så rockigt säger jag. Nej det blir ultraextreme städning imorgonkväll.

Var nog detta thét vi drack idag, supergott. Rekommenderas!



Verysuperawesomedeluxe3000thé


GODNATT!!
"If you spell Chuck Norris in scrabble, you win, forever."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0