Konstigt

Tänkte ta nån bra bild på mig själv och lägga upp här på bloggen, eftersom Rasha krävde detta. Så jag knäppte litegranna och sen satte jag mig framför datorn och skulle ladda upp bilderna, jag blev helt paff när jag såg vad det var för bilder i kameran, inte en bra bild så långt ögat når. Bara en massa bilder på mig själv när jag gör mina vanliga grimarser framför spegeln. Jag gör ALLTID grimarser när jag speglar mig. Man ser mycket roligare ut då, och ser man sådär extra rolig ut så får man sig ett gott skratt. Det kallar jag lättroat!

Detta var iallafall några av bilderna jag hittade:







På den över här försökte jag göra ensåndär blåsbild, när man blåser ut kinderna allt man kan och tar kort, men det funka inge vidare!




Nä, inge bra alls idag HAHA
Puss o Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Hilea

haha... ja men det är ju så det ska vara=)

2009-08-29 @ 11:23:41
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: rasha

good job dude!

2009-08-29 @ 12:34:32
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0