kantareller

Var inne hos Linda och Lars en sväng förut, dom hade plockat kantareller! Ganska många hade dom hittat. Fuskigt, jag vill ju också ha! HHAHAHA men nu kommer det bästa,        en såg ut som en kines! HAHAHA jag skojar inte, det var skitlikt! Linda tog kort på den, ska se om jag kan fixa fram nån bild att visa. Jag fattade inte först grejen när linda sa "kolla, det ser ut som en kines" Jag tänkte mest, vadsjutton snackar hon om? Men sen peka hon och det var ögon och mun. ASLIKT! :D

Sen upptäckte jag och Ryssland en annan sak idag. Jag verkar ha en fanclub på telenor. Hittade en bil utanför jobbet som det stod "Team Linn" på. Tog kort på den men jag vet inte vart sladden till mobilen är så jag kan inte visa. Får försöka leta reda på den. Höhö inte konstigt att jag fått så mycket fanmail på sista tiden! Team Linn, undrar om jag får vara med?

Nej nu ska jag lägga mig i soffan en stund och dö med lite kaffe och choklad! :D

TJIPP!

Kommentarer
Postat av: rasha

HAha och den står ju precis parked utanför jobbet. its soooo obvious liksom!!!! :D

2009-08-14 @ 23:35:52
Postat av: Linn

Haha jaa, stalkers som fan! :D

2009-08-15 @ 00:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0