IMORGON!

Sitter och lyssnar på Your song med Elton John och pustar ut. Nu gott folk så har jag diskat! Surprise surprise! You didn't see that comin'!  Hoho.

Jag längtar verkligen tills imorgonkväll, för då ska jag och min dude Rasha göra chokladpannkakor med MASSA choklad i och käka till skivad banan och grädde! Kommer bli så sjukt gott att det faktiskt redan vattnas i munnen på mig. Kommer bli bästbästbäst. Rasha är min nya gräddpolare, jag menar vad är det med folk och deras rädsla för grädde eller? Visst man kanske inte ska äta det varje dag men vafan det är ju svingott! :D Men nu har jag hittat min gräddsoulmate. HAHAHA

Nej nu ska jag käka mina köttbullar. Blev ingen korvstroganoff. Hade ju fan inte ens en falukorv hemma. Töntigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0