I'm the one who searches and destroys

Ujuj, jag var helt klart förstörd när jag vaknade imorse (vid lunch). Huga, usch vad jobbigt. Känner mig så gammal. Ynkeliynklig. HAAh. Men vafan det gick över ganska snabbt ändå.
Var ju hos Sabina på avskedsfest igår. Var jättekul! Drack lite vin och lite öl och sjöng singstar. Haha jag och Sabina krossade Sus och Denise på en låt där. Hoho, känn på den! Sus är ju typ skitbra på att sjunga så detta var sannerligen en bragd!

Idag ska jag till min far och förmodligen grilla!
Har inte vart hos farsan på hur länge som helst. Så det ska bli kul att dra dit en sväng :) Träffa Moltas lite också, den busen!

Föresten, kom till en insikt igår när jag stod och rökte på balkongen hos Sabina, nämligen att jag och Hanna har blivit gamla. Vi stod nämligen, på en fest, och snackade om mat?! Hallå? Om potatis och ris. Snart börjar vi väl pensionsspara också. Nu går det utför. Så jag kompenserade detta med att dricka asmycket öl. Lika bra...

Nu ska jag försöka sätta i mig allt vatten i Tibro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0