Hemma

Så skönt att vara hemma. Rasha gick precis hem, vi satt och drack thé och filosoferade ett tag efter jobbet men eftersom hon ska upp tidigt imorgon så fick hon faktiskt gå hem nu! Vi har hittat så mycket fint i H&M katalogen så det finns inte! Snyggaste koftan ever hitta vi. Kommer bli en riktigt mysig höst! Känner det på mig

Imorgon är det begravning. Känns lite tungt. Vet inte vad jag ska ha på mig riktigt heller, men jag får ta tag i det imorgon. Kommer nog hitta något passande. Får ju inte kännas för uppklätt men inte för enkelt heller. Jag får hitta på nåt!

Är så otroligt glad över att det är helg!

Kommentarer
Postat av: hilea

usch, vem ska bagravas?

2009-08-27 @ 23:48:35
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0