Hemma igen

Puh, nu är jag hemma igen. Fatta vad svårt det är att cykla hem med två stora icakassar på styret? Skitsvårt! Meen jag överlevde :D

Begravningen var väldigt maffig. Jättefint, med roliga berättelser ur hans liv och små anekdoter. Men jättemycket folk, har aldrig vart på en begravning med så många människor förut. Hälften av adeln i Sverige var säkert där också, eller iallafall några stycken vet jag. Jag kände mig jätteliten och jättetrashig. Nu måste jag köpa en hel ny garderob också.

Jag och Tove åkte hem nu efter begravningen, mamma och pappa åkte upp till herrgården och var på "kalaset" efter. Kalas kanske man inte kan kalla det men jag kan inget annat ord för det. Kommer inte på något bättre iallafall.
Nej, vi var ju välkomna dit bägge två, men jag kände att det var nog bäst att åka hem efteråt. Jag menar, det var så mycket folk jag inte känner där så det hade känts konstigt.

Nu ska jag byta om och se vad Nattalie gör tror jag :)




Äh, blev inget Nattalie. Hon hade fullt upp :) Får ta det en annan dag!

Kommentarer
Postat av: rasha!!!!!!!

jag efterlyser bilder på denna blogg :D

2009-08-28 @ 16:42:11
Postat av: Linn

Batteriet i kameran är ju slut. Tror du jag orkade ladda? Men mjo, kanske lite bilder.

2009-08-28 @ 17:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0