Hemlis

Jag och min kompanjon Denise ska bli deckare nu. Eller det är hemligt. vi ska iallafall skriva. Kommer bli skitbra.
Vi ska sitta i skogen med varsin skrivmaskin och varsin baginbox med vin och bara låta kreativiteten flöda. (måste komma ihåg att köpa ibumetin också för jag vill inte vara kreativ och bakfull samtidigt)
För ibumetin har jag faktiskt hört att man kan äta dagen efter och det ska inte vara skadligt. MYCKET säker källa!

Det kommer bli ball. Bara det inte spårar ur. Kommer det nog inte göra.



PS!

Jag vill ha en röd skrivmaskin. Hur fixar man en sån? Tradera? Second hand? Morfar?
jag menar en dator kan man inte skriva på, det är töntigt. Säger som Denise sa, funkare det för Guillou, så funkar det för oss!


Kommentarer
Postat av: Oscar

http://www.tradera.com/Design-skrivmaskin-auktion_96812693#pic



HAHAHAHAH, fan va snyyyyyyyyyyggggg

2009-08-11 @ 17:56:15
Postat av: linn

haha ja den var fin XD

2009-08-12 @ 15:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0