Hem & Hobby

Kom precis hem från Nattalie, vi fikade goda jordgubbsmuffins och drack kaffe. Mycket gott. De där jordgubbsmuffinsen var to die for I tell ya!

Men först var vi på hem & hobby. Jag köpte massa grejer. Yatzy, kritor, grytlapp+vante, skrubbgrejer i alla färger, disktrasor och sånt. Kritorna och ritpappret vettesjutton när jag kommer använda, men vafan det kan vara bra att ha! höhöö.



Nu skulle Rasha komma snart för hon hade glömt en massa grejer här hemma igår. Som vanligt. Fast jag frågar VARJE gång om hon inte glömt nåt, hon svarar alltid, nej jag har allting i väskan. Varje gång efter hon vart här så får jag gå husesyn och kika vad för grejer hon glömt den här gången. :) Haha, alltid lika spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0