hej blogg

hej blogg


Åh, är så sugen på att shoppa i helgen! Pratade med Rasha förut och hon sa att det fanns jättefina mörkblåa leggins/strumpbyxor på Lindex. Jag gillar mörkblått, ge mig! Så jäkla schysst med lite mörkare färger på strumpbyxor. Inte sådär grälla färger. utan lite mer naturnära och mustiga typ. Om någon förstår vad jag menar?

Sen måste jag köpa alla mina koftor som jag hittat på H&M också, ge mig pengar! Hur ska det gå? Jag får leva på nudlar i en månad framöver förstår jag.

Kommer bli skitsnyggt med mina kängor, tjocka strumpbyxor, snygga koftorna och kjol i höst. AWESOME!
Sen att sitta, se snygg ut och dricka latte på Pim's, det funkar också!

Kommentarer
Postat av: rasha

du har inte råd med latte!! :P

2009-08-27 @ 20:03:01
Postat av: Linn

Rasha, DU KAN VA LATTE!

2009-08-27 @ 20:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0