gomorgon gomidda

Godmorgon! Nu har jag iofs varit uppe ett par timmar redan. Men det är ju faktiskt bara på lördagar och söndagar man kan säga att det fortfarande bara är morgon efter kl 13.  Hoho
Igår städade jag järnet och det ska faktiskt bli skönt att slippa göra det idag. Det hade jag verkligen inte orkat med tror jag. Känns så mysigt att ha en nystädad lägenhet!

Idag ska jag nog till Nattalie lite senare och ta en fika med henne, Linda och Lars. Ska bli jättekul! Har inte träffat Nattalie på jättelänge, även fast hon bor bara fem minuter från mig. Men hon har jobbat en massa i Hova och grejer så hon har inte varit här så mycket.
Sen ska jag nog ta en lång promenad faktiskt, känner för att gå ut lite och få lite frisk luft. Man sitter ju så hemst mycket på jobbet så det kan nog vara bra att röra på sig lite iallafall! Haha försöka motionera bort all choklad man åt igår :)
Men det ska ju tydligen vara väldigt nyttigt med choklad såatte det är nog ingen fara! :D

Nu ska jag hoppa in i duschen CIAO!

PS. Jag och Ryssland kom på en sång igår
"För vi ska få åka he-em
För vi ska få åka he-em
För vi ska få åka he-em
För vi slipper jobba
"
haha, när vi kom ut från jobbet. Vi kan nog vara lite barnsliga


Kommentarer
Postat av: ryssen

haha lite barnsliga ;)

2009-08-16 @ 15:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0