fel

HAHA idag försov jag mig igen! Fast jag hann till jobbet i tid. Pappa offrade sig lite och skjutsade mig in till skövde. TUR DET! Så pinsamt att man kan försova sig till jobbet när man börjar kl 12.30. Hur kan det hända? Kanske för att jag är sjusovare3000deluxe. Inte så bra, såhär kan man ju inte fortsätta liksom!

jag börjar bli sjukt hungrig! Inte bra att missa att käka frulle. Eller, jag slängde i mig lite melon jag hade kvar. Hu, men det blir man ju inte så mätt på nån längre stund precis.

Hann inte hämta ut mitt paket på posten heller, får ta det imorgon istället. Får försöka vara mer vuxen imorgon och komma upp i god tid. För här tappade jag ju typ 10 vuxenpoäng. Not good.

Måste skärpa te mej alltså

Kommentarer
Postat av: Hanni

Hehe ska vi prata om potatis i ugn så får du 50 poäng tillbaka igen :)

2009-08-25 @ 21:31:31
Postat av: Anonym

Hahaha, det är sant! :D Jag går fortfarande med plus! :)

2009-08-25 @ 23:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0