ett litet tack

Till Oscar, syrrans fiancé, för låten jag bad om! Just like that, så fixar han sånt. Good for me!

Sen ett ytterligare grattis till mig själv idag. Jag lyckades dock inte försova mig idag, det hade bara vart för bra. Men jag menar, vart har min kämpagnista tagit vägen? (har jag haft någon? kan hitta på nu) Men jag känner mig inte så glad? Äh, det är säkert bara för att det aldrig blir höst. Jag längtar lite efter hösten nu faktiskt. Det kommer bli grymt!

I helgen ska nog jag och kära Linda eventuellt åka till gbg och handla lite, och kanske hälsa på Anna, ta en öl osv. Vore rätt nice faktiskt. Är ju faktiskt sjukt längesen man var utanför skaraborg och hälsade på liksom. (Fan vad bonnigt!)

Sen har de fixat vattnet till tvättmaskinen idag! SÅ GLAD! Så nu kan jag tvätta! Men jag tror inte jag gör det förns imorgon, jag menar, folk sover väl? Man får väl inte tvätta hur sent som helst? Eller? Iofs så är det ingen som bor vare sig under mig eller bredvid mig. Så det spelar nog mindre roll, men som princip så tvättar man väl inte efter 22? Har jag hört.
Men idioten på bottenvåningen har nog inte hört att man inte ska vara högljudd på nätterna här. Jag menar HALLÅ! Man har inte fest varje kväll, hon är inne på sin andra vecka nu. Jag ska inte behöva urskilja precis alla ord i alla låtar hon spelar ända fram till tvåtiden? På natten? (om någon var oklar med det) Faktiskt. För i sverige vi har något som heter fuk yu!

Nej nu ska jag inte bli mer aggro än vad jag är. YO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0