...

Nej föresten, jag orkar inte kolla på Harry Potter idag. Tror jag spar den till en annan dag. Tror jag ska bada istället, och sen lägga mig. Så jag somnar nåt sånär i tid. Känner inte att jag vill vara astrött imorgon. Det känner jag inte för alls!

Tycker det borde hända något snart, vad som helst. Nåt som man kan se fram emot. Hösten känns så otroligt lång annars. Men vafan, tiden går ju fort ändå. Men det vore gött om det fanns någonting man såg fram emot. Just nu längtar jag efter julledighet. Är otroligt trött på allting. Det känns säkert bättre imorgon iofs, bara man har fått sova ordentligt :)

Nej nu ska jag nog ta tag i någonting.

Godnatt

PS. Jag fick förresten låna en gitarr av pappa. Kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0