Bruce VS Hugh

Sådär nu har Rasha gått hem. Vi tjöta lite, käka lite, glodde på Rambo lite. Bra kväll!
Sen är det en annan grej, vi är ju helt sålda på Bruce Willis, MEN finns det någon yngre brucekille? Nån som är lite mer vår generation? Jag menar, vi har ju Hugh Jackman och Bruce. Kommer inte på fler ultrabra grabbar alltså! Hugh Jackman är ju bra men Bruce är mer mannen, myten, legenden.

Jag menar, coolaste snubben?!





Eller Hugh Jackman?





Fast han är bara snygg som Wolverine,
och i Australia...

Och i bar överkropp.

(är det bara jag som dreglar?)

Kommentarer
Postat av: Hilea

Bruce e bäst;)

2009-08-28 @ 23:10:46
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: rashablasha

sjukt bra inlägg. jag kan relatera. mest till bruce. men vi måste ha en till alltså. som inte är onåbar. som inte är tusentals år äldre.. herregud. finns det hopp`?

2009-08-28 @ 23:14:03
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0