Besök

Jag fick finbesök av mamma för en stund sedan. Vi drack kaffe och pratade om alltmöjligt. (klagade på en massa saker som är jobbigt)
Sen såg vi Linda och Lars från min balkong. Hälsade, och så ropade Linda att de hade tagit hem en penis. Jaha en penis säger du. Fast det sa hon inte, de hade tagit hem The Pianist, filmen. HAHA men vad roligt det lät. Jag och mamma skrattade för fullt och Linda tyckte nog det var jobbigt för det stod några äldre grannar en bit bort och lyssnade förmodligen på det vi ropade till varandra. HAHAHAHA

Fick en fin inbjudan till käk hemma hos mamma ikväll också, hon ska bjuda på älgstek med kantareller och chokladmousse till efterrätt. Sånt gillar man. Chokladmousse är nog min favvomat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

the pianist är sååå bra!!!!!!!

2009-08-16 @ 16:25:56
Postat av: Anonym

hm, jag har faktiskt inte sett den. kanske skulle göra det då. Tror morsan har den :)

2009-08-16 @ 16:36:19
Postat av: linn

varför syns inte mitt namn ens för? jag är junte anonym

2009-08-16 @ 16:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0