Strax på hemmaplan igen

Det var snö förra året också.


HELLUUU!!!!
Jag sitter och väntar på min mami nu som ska komma och hämta mig här i Borås för att köra hem mig och mina 10000000000 kg packning som jag egenhändigt har packat ihop. Ska bli grymt skönt att komma hem lite faktiskt. Jag har ingen mat kvar hehehehe. 

Fast lite orolig blir man ju när det enda man ser på didära nyhetssidorna är trafikolyckor och jobbig jävla snöstorm. Men jag får hålla tummarna att mamma har klarat sig undan detta. Har ju kollat vädret och det skulle inte komma en enda liten uns nederbörd här. Fast vad vet väderkillarna/tjejerna, bara gissningar skulle jag tro.


Har iallafall haft sista föreläsningen för dagen idag, och sista övningsgrejen som jag inte gick på. Föreläsningen gick jag på men inte datasalsgrejen. Jag och Rasmus gick till ICA och köpte pepparkakor och julmust istället för att sedan gå hem, käka och springa så fort vi orkade upp till Rasmus rum för att mosa lite Zombies och äta julfika. Sen kom bästa Sandra och hade med sig äpplekaka och grädde. Hon är allt grymt bra den där Sandra alltså! Gilla, om det hade vart fejjan.


NÄÄÄÄ nu ska jag nog se om det inte är något jag glömt att packa ner. 


Vi hörs när vi hörs och håll tummarna för mig så jag inte dör i nån snödriva på vägen hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0