Plüggar!



Tjenispenis!
Jag inviger min nya dator genom att plugga skallen av mig. Trycker in lite informationssökningsstrategier i hjärnan och läser lite ball klassifikaionsteori. Kunde ju haft skojigare faktiskt. hehe kanske.
Lyssnar på radio också, p1 eller nåt, det är Elvis, in the gettho låten. hehehe så jäkla mycket old school på den! Men jag måste ju erkänna att han var nog rätt frän på sin tid. Rätt frän.
Snart kommer min pappis och ska titta på min dator och se så att jag gjort allting rätt, hehe kan han ju få göra. jag tror jag fått allt rätt, men han kan ju få titta på den och känna sig lite datakunnig och sådär, sen ska vi dricka kaffe. Soft.
Nä, nu kommer farsan om en hel halvtimma, bäst jag borstar tänderna. Det har jag inte gjort idag än, bus.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: pasi

snygg du är!!!!!!!!!

2010-12-27 @ 14:22:54
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: linnizz

jorå pasi, det är så snygg man blir när man pluggar klassifikationsteorier vettu :D:D:D:D rashiiflashi du är snygg med

2010-12-27 @ 15:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0