Öppet brev till Melvil Dewey

Kära Melvil Dewey,

Jag hatar dig. Jag tycker att du är en riktig skojare och dum i huvudet! Sitta där och komma på världens mest krångliga klassifikationssystem och säkert skratta i smyg åt oss som inte fattar hur i hela helvete det hänger ihop ibland. Det spelar ingen roll att du dog på 1930-talet, du kommer inte undan ändå. Usch!

MVH

Linn


Jo jag har haft tenta i Dewey Decimal Classification System idag. Gick åt skogen, käpprakt åt skogen. Men jag är ändå glad över att det är helg. Glad över att jag har en omtenta att se fram emot också. Jippi!
Nä, nu ska jag gå upp till Rasmus och döda zombies och försöka glömma bort den här tentan.
YO!

Kommentarer
Postat av: rasha

yo!! du är BÄST!!

2010-12-17 @ 16:50:19
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0