Kiltar

Igår var jag i Göteborg och hälsade på min bästa Anna! Vi gick på stan och försökte tränga oss fram genom det hav av människor som tydligen också tyckte att det var en bra dag att vara på stan på. Hehehe.

Jag hade i alla fall tänkt köpa julklappar till min fina syster MEN GUD så svårt det skulle vara då! Jag kom hem med en massa saker men allting var till mig själv. Så svårt det kan vara ibland! Nu är jag iallafall ett par vantar, en kofta och tre böcker rikare. Det känns bra det med. 

Snart hade jag tänkt gå ut och gå en liten promenad i detta snöiga Borås, ska försöka hitta en frisörsalong, Sandra har ritat en karta till mig. Jag ska försöka följa den. Hehehe Kommer jag inte tillbaka så får ni leta i nån snödriva nånstans hehe nä. 


Imorgon förresten! Då jäklar! Då händer det igen! Jag slutar nämligen röka igen imorgon. Jag kommer nog bokstavligt talat kicka allas ass i två veckor framåt, be afraid, be very afraid!
PUSS!


PS! Igår när jag gick hem från bussen såg jag en gammal man i kilt! HAHAH Det såg skitroligt ut! Han gick framför mig och kilten svängde än hit än dit. Jag försökte ta kort på honom men det blev bara massa suddigt. Jobbigt att försöka smygfota folk sådär. Särskilt när det snöar en himla massa. hehehe

Kommentarer
Postat av: rasha

HAHAHAH MEN LINN!! jag ringde inte med flit måste ha ringt i fickan eller något hahahahahahah förlåt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahaha illa att jag inte svarade tillbaka :P måste make it up to you nån dag :P

2010-12-05 @ 13:51:55
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: rasha

HAHAHAHA KILTMANNEN fattar han inte att det är kallt eller :P

2010-12-05 @ 13:53:59
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: Emelie

har en kompis som älskar att klä sig i kilt, så mycket att han en nyårsafton bestämde sig för att ha det på sig. utomhus. utan något annat under såklart.

2010-12-05 @ 16:15:32
Postat av: Linn

Emelie: Men hjälp! Måste vart skitkallt! :S

2010-12-05 @ 16:31:51
Postat av: pelle

Wehey, bra beslut där med rökningen! Du kan klara't! Jag vet det!

2010-12-13 @ 13:44:07
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Anna

Bra! Man ska inte röka! Det är dumt :D

2010-12-13 @ 18:39:33
URL: http://annaantecknar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0