Julstädning

Jodu, nu kommer man hem och tänker guuu så skönt att bara vara hemma och läsa en miljard böcker och spela tvspel och plugga liiiiteliiiitegranna för man har ju ändå tenta efter jul. Men icke sa nicke, nu när jag äntligen är hemma så är det dags för städandet. Som jag ska ta hand om, hehehe väldigt relaxning så att säga! Jag klagar inte, jag är världsbäst på att dra ut på att städa och göra det i sista sekund, jag chillar så länge.


Annars då? Jo, jag ska eventuellt knalla bort till pappa sen när han slutat jobba, eller om Rasha skulle komma hit, har inte riktigt koll på alla detaljer än riktigt hehe, det löser la sig det också.


Nu kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0