Fredagsmys HAHAHA hatar det uttrycket men bara för att..

Bild
Just nu spelar jag det här spelet. Gears of War 2. Verkar rätt bra, känns inte lika bra som första spelet ännu men det kanske kommer. Fast iofs, rätt svårt att slå det jäkla spelet, det var SÅHÄR JÄKLA BRA ATT MAN MÅSTE SKRIVA MED CAPSLOCK PÅ!!!!!!!!111ett
Whisky dricker jag lite ockå, sett på spåret har jag. Pensionärsvarning deluxe och om inte det skulle vara nog så har jag faktiskt kokat knäck idag också, med Sandra. Vi kokade knäcken i micron, det var spännande. Goda blev dem iallafall, så nåt måste vi ju ha gjort rätt.

Usch vad gammal jag känner mig, och inga pengar har jag heller att gå ut och dricka öl för. Lika bra sitta hemma och döda locust istället. Jupp.


PS. Jag har julat till headern lite, fint va?

Kommentarer
Postat av: rasha

AHHH headern blev superduper!

2010-12-18 @ 20:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0