EM-FINAL!!! WIIIIIIHII!!!!! :D


Bild




HÄJ!!
Fan vad grymma svenska damlandslaget är!! Em-final imorgon! Så jäkla grymt bra handboll spelade de idag så jag höll på att bryta ihop! Så sjukt spännande var det att jag fick ont i magen. Hujeda mig så bra bäst bra bäst bästast! 

Annars då?! Jotack bara bra! Har tvättat, städat, mosat zombies med Rasmus och kollat på semifinalen idag. Känns som en väldigt produktiv dag faktiskt. Så grymt bra.

Jag åker hem till Tibro på måndag också, ska bli sjukt skönt! Jag saknar min lillasyster massoooor! Och Rasha då. Och Linda. Och alla andra med faktiskt. Men mest saknar jag mammas mat!  Yesbox. 

På tal om yesbox så ska jag nog spela xbox nu, HAHAHA ordvitsarnas konung = Linn




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0