vinterjacka!

Godkväll gott folk! Idag har jag inhandlat en vinterjacka. Var riktigt nörvändigt, höll ju på att frysa häcken av mig i vårjackan jag struttade runt med. Sen var den skitig också, inte okej. Men nu har jag en reeeen fin varm jacka. Om något är rockigt så är det just detta.

Sen köpte jag ett par skor också, SKITSNYGGA! Men misstag, misstag. Dragkedjan till skorna pajjade, jag hade dragit upp dragkedjan nästan ända upp när det jag redan dragit upp öpnnar sig (ni förstår säkert vad jag menar). JÄKLA SKIT tänker jag då, men tänkte också att äh det ska väl inte vara så svårt att dra ner igen. Men ack så fel jag hade! Tog för bövelen säkert 20 minuter att få av skojäveln. Gick ju inte att dra ner dragkedjan igen, och som tur var så var jag hemma hos mamma. Så hon fick hjälpa mig att slita av skon. Jag höll i mig och hon drog. Snyggaste teamworket ever.
Jag ska byta skorna, vill de inte ge med sig så får jag lämna tillbaka dom. För jag menar, har dragkedjan gått sönder en gång så kan det ju hända igen, not so good om jag är full och jävlig säger jag. Inte bra alls. Just det.


MEN IMORGON ÄR DET AFTER WORK! Blir att vingla runt med jobbpolarna nånstans mitt ute i skogen. Kommer nog bli kanon! Inte så dumt.


Nu skrev jag jäkligt mycket, men skohistorien var jag så förbannad på så det behövde skrivas ut, och nu ska jag lägga mig. Tidig uppgång imorgon. Och jag tänker inte försova mig till jobbet precis, då får jag säkert stryk. Inte kul!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0