Världens bästa mamma!

Jag har världens bästa mamma. Hon är snällast av alla!
Jag fick närmligen låna hennes dvdspelare så jag kan kolla på film. Hon är bäst!
Så ikväll blir det filmkollande. Till tusen.

Annars har jag faktiskt vart duktig och städat en massa idag, och tvättat. Tvättade till och med min köksmatta. Den var verkligen skitäcklig. Inte okej, men nu är den ren. Undrar hur lång tid det tar att torka den. Men det får väl ta den tid det tar.


Hm, undrar vad Linda ska göra idag. Hon borde komma hem från jobbet snart. Kanske skulle bjuda in henne på lite thé och tvtittande. Känns ju ganska lagom.

Kommentarer
Postat av: Paps

Snällt av mamma vi ses om en stund

2009-10-11 @ 10:59:38
Postat av: Anonym

Snällt av mamma vi ses om en stund

2009-10-11 @ 11:00:19
Postat av: Linn

:)

2009-10-11 @ 16:02:06
URL: http://trashkitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0