Tvätta??

Så helt plötsligt var det helg igen. Lika bra det tycker jag. Veckan gick käpprakt åt helvete. Men jag får väl ta nya tag nu kanske. Håller på och tvättar och städar. Helst skulle jag vilja vara nån såndärn hollywoodfru så jag kunde anställa någon som kunde göra detta åt mig, när jag sover. Helt perfekt att vakna upp och det är rent och fint överallt. Men istället vaknade jag upp och såg att diskbänken inte räckte till all disk. Fy sjutton, nu måste man köpa större diskbänk också.  Förstår inte hur mycket glas och koppar jag har? Jag menar det var typ inga bestick och bara två tallrikar, men en miljard glas/koppar! Hur lyckades jag med detta? Har jag käkat mat ur koppar den senaste veckan? Inte vet jag.


Idag ska Rashi till Åsa och fixa och dona, resultatet ser ni på hennes blogg senare kan tro. Kommer nog bli great, jag ska också fixa och dona hos Åsa en dag framöver tror jag. Blir nog finfint.
Åsa ska sluta på vårt jobb i nästa vecka. Jag kommer sakna henne enormt faktiskt. Ingen kan berätta historier som Åsa! ♥


Nej, nu ska jag ta itu med disken. Ser förjäkligt ut måste jag säga.



(kan ha överdrivet glasen, ser ju att det är lite mer tallrikar också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0