Sjuklig

Gick hem från jobbet idag, så sjukt jävla ont i magen. Inte okej alls. Köpte några tabletter på apoteket som skulle vara bra, och de funka. Så nu är det mucho bättre. Så jag går nog till jobbet imorgon. Inte kul att sitta hemma och glo precis.

De hade skickat min iPod också, superbra tycker jag. Och ja, ni gissade ju precis rätt, det blev en finfinfin röd! Kommer säkert bli bland det bästa jag äger förutom tvättmaskinen då. Den är guld.

Förresten Ryssland! Mina IKEAglas är made in Russia. Såg det precis nyss. Det måste ju vara ball ändå


Nej, nu ska jag nog dricka lite mer vatten och se på nåt på tevän.


Kommentarer
Postat av: putin

haha åh linn <3

2009-10-05 @ 21:00:32
Postat av: Linn

hahaha XD

2009-10-05 @ 22:01:29
URL: http://trashkitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0