Nails

Nu har Åsa gjort mina naglar. Jag blev supernöjd! :) Bästa Åsa!



Sen skjutsade hon mig till Tove, där jag fick jättegod helgmat! Skinka, prinskorv köttbullar och hela kittet! Helt okej, helt okej! Pappa och Diana var med också, sen spelade vi lite kort, jag kom trea. Tove vann faktiskt för en gång skull, det var det värt. Hon hade ju ändå lagat all mat!
Efteråt när pappa och Diana hade åkt hem så körde jag och Tove upp till kyrkogården och tände ljus för mormor, farmor och farfar. Det var jättefint på kyrkogården, väldigt stämningsfullt med alla ljuslyktor. Väldigt vackert.


Och nu snart kommer Rasha för lite skräckfilmstittande! Kommer bli gött, likabra när det är halloween. Inte orkar man dricka en massa alkohol heller! No way José!


Kommentarer
Postat av: Nattalie

Niceiga naglar linn!

2009-11-06 @ 18:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0