Morn!

God morgon!
Haha, kolla vad tidigt jag är uppe! Och jag har hunnit göra en hel massa grejor, klippt mig och käkat frulle och sådär. Ska snart betala räkningarna, så jäkla tråkigt. Tror jag ska skaffa autogiro på ALLT! Det hade passat bra faktiskt.

Sen ska jag laga lite matlåda eftersom jag och Denise har ett kontrakt, vi ska inte äta ute mån-tors utan bara på fredagar. Så det blir matlådor resten av veckan. Mycket nyttigare än donken och finare för plånboken också.

Nä, nu ska jag försöka göra något vettigt utav förmiddagen.





Jag bjuder på en suddig piratbild också, ser så sjörövaraktig ut jag kan. Fin i håret till på köpet!

Kommentarer
Postat av: rasha

ah men gud. klart det är donken vi ska skylla påa!!!! hade glömt!!!!!

2009-10-28 @ 23:24:43
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0