Lördag

Hah! Nu är det helg! Så bra.

Igår var jag och tränade på livingroom för första gången. Och JÄKLAR vad fint det var där! Så sjukt snyggt överallt. Jag blev helt tagen! Och träningsverk i överarmarna idag, hahaha så otränad så det finns inte. Men det ska det bli ändring på nu. Det kommer bli grymt bra detta tror jag. Kul att Denise, Sus och Rasha tränar på samma också, jag hatar att träna själv. Tror jag. Jag har aldrig tränat själv heller så jag vet inte, men jag antar att jag hatar det.

Idag ska jag till kärakära Åsa! Hon ska fixa mina naglar så de blir skitsnygga! Hon har ju slutat på mitt jobb nu, och jag saknar henne till tusen redan. Hon har alltid massa bra skvaller.
Efter detta så ska jag till min syster och käka helgmat. Blir skinka, jansson, köttbullar, prinskorv och allt det där. Kommer bli sjukt gott! Pappa och Diana skulle också dit. Det blir ball, dricka massa julmust.

Nä, nu ska jag sminka mig och se om jag hittar några strumpor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0