Kväll

Ja. Idag var nog sämsta dagen på länge. Och det värsta med det är att det är tisdag. Hela tre dagar kvar till helg. Jag vet inte hur jag ska orka. Känns som hundra dagar faktiskt. Äh, nu får jag fan rycka upp mig.
Men på fredag ska nog jag och Rashy gå på bio. Jag vill se upp, den animerade filmen. Den verkar ju asrolig, jag älskar såna filmer! Helt guld!

Sen känner jag att jag måste snart ladda upp bilderna från firmafesten på facebook, men hur i helskotta ska jag få tummen ur till det? Nu orkar jag ju inte? Jag ska ju för sjutton gubbar steka korv nu!
Och imorgon ska jag åka in tidigare och lämna in skorna som var trasiga, fårse om jag kan byta dem eller om jag bara kan få pengarna tillbaka. Spelar egentligen ingen roll vilket, har så jäkla många skor ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0